نماشویی ساختمان های دو طبقه
نوشته شده توسط : admin

نماشویی ساختمان های دو طبقه به چه صورت اجرا می شود؟ شاید این سؤال تمام کسانی باشد که دارای ساختمان های دو طبقه هستند و می خواهند بدانند با چه روش هایی و به چه صورت نماشویی ساختمان برایشان به اجرا در می آید. باید گفت نماشویی برای ساختمان هایی که دارای ارتفاع شش یا هفت متر هستند،  با روش دسترسی با طناب یا همان کار با راپل نماشویی می شود یا از دستگاه های بالابر نماشویی ساختمان استفاده می شود که در آن صورت فرد با این دستگاه ها ارتفاعات بالا را نیز می تواند به راحتی نماشویی کند. در صورت استفاده از دستگاه های بالابر بهتر است از سرویس بودن آن ها اطمینان حاصل کرد تا خدایی ناکرده در حین اجرای عمل نماشویی ساختمان مشکلی به وجود نیاید. میزان آب و برق مصرفی برای نماشویی ساختمان های دو طبقه به چه صورت است؟ از جمله مواردی که اکثر شرکت ها کمتر به آن اشاره می کنند میزان آب و برقی است که در کار نماشویی ساختمان مصرف می شود. برای کار شتسشوی ساختمان های سنگی و آجری و چوبی از روش های سخت مثل  دستگاه های واتر جت و واتر سند بلاست استفاده می شود که هر کدام از این ها نیاز به آب و برق دارند. این مسئله ممکن است کمی کارفرما را اذیت کند زیرا علاوه بر هزینه ایی که بابت نماشویی ساختمان به شرکت می پردازد باید هزینه آب و برق مصرف شده را هم پرداخت کند. شرکت کارویس با به کار بردن از نیروی متخصص و دستگاه های پیشرفته در زمان استفاده از این دستگاه ها صرفه جویی می کند و باعث کاهش هزینه های شما می شود. برای نما های شیشه ایی و کامپوزیتی به دلیل حساسیت در شستشوی این نوع نماها از دستگاه های خشن نماشویی ساختمان استفاده نمی شود و باید به روش دستی به وسیله ابر و تی نماشویی ساختمان انجام شود که در این صورت هزینه های مصرف آب و برق کاهش پیدا می کند.

 

برآورد هزینه در امر نماشویی ساختمان

باید گفت برای نماشویی ساختمان های دو طبقه با توجه به اینکه متراژ کار کمتر از ساختمان های چند طبقه است قیمت گزاری به صورت کلی داده می شود و براساس متراژ محاسبه نمی شود. برآورد کلی هزینه ها در نماشویی ساختمان بستگی به میزان آلودگی، نوع جنس نما و عمر بنا دارد. اگر میزان آلودگی های بنا زیاد باشد باید از مواد شوینده بیشتری استفاده یا از روش های تخصصی تری برای نماشویی این نوع ساختمان ها استفاده کرد که در مدت زمان شستشوی نما تأثیر گزار خواهد بود و همین موضوع قیمت کلی را بیشتر خواهد کرد. از دیگر نکاتی که می توان به آن اشاره کرد این است که اگر در مکانی که قرار است نماشویی ساختمان اجرا شود برق سه فاز وجود نداشته باشد باید از دستگاه های  نماشویی بنزینی استفاده شود که مبلغی را به هزینه نهایی شما اضافه می کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده اند و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی ساختمان های دو طبقه





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: